[Mplayer-felhasznalok] online filmnézés + mentés

Pásztor Szilárd don at sztaki.hu
Wed Nov 24 19:23:08 CET 2004

Fisher:
> Eeejjj, félreérted, azt szeretné nézni, ami már lejött :) Az egy másik
> kérdés, hogy az avi formátuma miatt ez nem nagyon lehetséges. És annyira
> nem lehet nagy ostobaság, mivel úgy sejtem, hogy a legtöbb olyan
> formátum, amit online mutlimédiára (is) szántak (terveztek) lehetővé
> teszi ezt. asf, wmv, mov (legalábbsi úgy rémlik, de mintha a mov-ból
> lenne egy halom formátum), real video(? az mintha épp sebesült lenne
> ebből a szempontból) lehetővé teszik ezt. Az mpeg is, de ott szerintem
> csak arról van szó, hogy ésszel csinálták :))
> Én legalábbis így látom a problémát.

Én rosszul fogalmaztam, de te meg teljesen félreértetted, szóval a koma
olyan file-ban szeretne tekerni, ami még nem jött le neki teljesen, és
mindezt úgy, hogy a folyamatos letöltés közben folyó lejátszás alatt
lehetőleg mindig az eddig letöltött rész teljes tartományában tudjon
seekelni.

Na hát erre mondom azt, hogy innentől kezdve már csak egy-két lépés megkérni
a Napot, hogy ne menjen már le éjszaka, hogy ne kelljen megerőltetnünk a
szemünket a sötétben.