[Mplayer-felhasznalok] dxr3+ es divx lejatszas

Khiraly khiraly at cia.hu
Sun May 30 19:54:33 CEST 2004

Hi,

vettem vegulis egy dxr3 kartyat, mar minden szep es jo, csak van nehany
.avi-m amit nem tudok lejatszani csak -framedrop pal, ugy meg nagyon
elvezhetetlen(idonkent begyorsulnak az esemenyek;)

Tehat ugy gondoltam, hogy ujrakodolom lejatszas elott a fajlokat(avi
rendbehozasanak nincs eredmenye(-idx, -nobps, -forceidx, stb)), tehat
gondoltam mpeg1video-ba kinyomom, amit mar a dxr3 kartya minimalis cpu
hasznaltsaggal lejatszik. De sajnos nem igy van, hanem 70%-os a cpu
foglaltsaga.
Igy csinaltam:
 mencoder -of mpeg -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg1video -oac copy
7682F7EF28A60192E0056F165B465C6A -o output.mpg

Kerdesem:
Hogyan tudok mencoderrel a dxr3 kartyanak emesztheto fajlokat
csinalni(minimalis cpu hasznaltsag).
Ugy tudtam hogy hradverbol kodolja a dxr3 a mpeg1 es mpeg2 fajlokat ...

Minden javaslatot szivesen fogadok!

Udv,
 Khiraly