[Mplayer-felhasznalok] dvd magyarhang

marki attila atya at vegyepszer.hu
Thu May 27 15:10:47 CEST 2004

Banszki Gabor wrote:
> Lehet, hogy mas a baj.
>
> Ketfelekeppen lehet hivatkozni a magyar hangra:
>
> 1. -alang hu
> ez a nepszeru meg ecceru, de sajnos nem mindig mux
ja ha a hu nem a szabvanyon van

> 2. -aid XXX

ez mind stimmel az aid 129 de sem aid del sem alanggal nem jatsza le es
a hiba uzenetben a video stremeket emlegeti hogy sokan vannak ez eggyik
szam 4096 a masik meg egy 8...... kiolvashatatlanul hosszu .
megprobaltam a - vo nullal is de az eredmeny ugyan az , raadasul a
magyarhang az csak 2 csatornas (nem gyari a dvd hanem biztonsagi masolat
) dvd lejatszoban kileheteet valasztani a magyar hangot is es a
feliratot is. mmplayer alatt a magyar vonatkozasu dolgok egyaltalan nem
jellennek meg.