[Mplayer-felhasznalok] hianyzó(?) warning és mga_vid

ZIEGLER Ga'bor ziegler at alpha.tmit.bme.hu
Fri May 7 13:44:35 CEST 2004

Hi,

> mencoder dvd://1 -dvd-device /mnt/floppy/ -oac mp3lame

>               ^^^^^^^^^
>
>ez overrideolja a vbitratet.
>
>amiert visoznt qrvara haraxom, hogy ugyanezt a problemat irta le
>vki 2 napja es ugyanugy leirtam h ugyanez a baj. STFA??????

Csak halkan mondom: Egy csomó bosszúságot megspórolnának a fejleszto"k
maguknak, ha egy WARNING-ot kiírna a progi, amikor figyelmen kívül hagy
egy paramétert egy másik miatt. Ez lehetséges opció-konfliktusonként egy
soros kód-többletet jelentene.

Persze az is lehet, hogy kiírt, ekkor pedig RTFCM a kérdezo"nek :-)))

mga_vid kérdés, vagy inkább megjegyzés:
1 hete áttértem 2.6.5-ös kernelre, és nem fordult nekem le az mga_vid
driver. (Múlt vasárnapi CVS állapot) Az mplayer-dev listán volt rá
patch, kb. fél évvel korábban. A patch-csel lefordul, bár az én
dual-heades konfigomban nem tökéletes: ha böködöm a Mozilla-t az egérrel
a secondaryheaden, akkor a pöspöklila kockák jelennek meg a primary
headen futó mozin, amelyek egy felvillanás után eltu"nnek. Az mplayer
consol message (lásd RTFCM :-) nem ír ki semmi különsöet.

IRQ probléma lehet? (2.6.5 kernel, mgag550 chipset, XFree 4.3.x, "-vo xmga")

Z. Gé