[Mplayer-felhasznalok] hianyzó(?) warning és mga_vid

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri May 7 13:50:35 CEST 2004

Hi,

> Csak halkan mondom: Egy csomó bosszúságot megspórolnának a fejleszto"k

en mar nem vagyok fejleszto

> maguknak, ha egy WARNING-ot kiírna a progi, amikor figyelmen kívül hagy
> egy paramétert egy másik miatt. Ez lehetséges opció-konfliktusonként egy
> soros kód-többletet jelentene.

akkor a program 80%-a warningok kiirasaval foglalkozna...
raadasul ez kulso cucc (libavcodec), nem az mplayer resze
az mplayer csak atadja a parametereket, de nem tudja mi mit csinal

> Persze az is lehet, hogy kiírt, ekkor pedig RTFCM a kérdezo"nek :-)))
>
> mga_vid kérdés, vagy inkább megjegyzés:
> 1 hete áttértem 2.6.5-ös kernelre, és nem fordult nekem le az mga_vid
> driver. (Múlt vasárnapi CVS állapot) Az mplayer-dev listán volt rá

igen. csak alex azota is baszik berakni cvsbe.
nembaj, lenyeg hogy happyness & peace van, meg hogy nagyon megy a fejlesztes
vagy mi. imho csak a PR megy...

> patch, kb. fél évvel korábban. A patch-csel lefordul, bár az én
> dual-heades konfigomban nem tökéletes: ha böködöm a Mozilla-t az egérrel
> a secondaryheaden, akkor a pöspöklila kockák jelennek meg a primary
> headen futó mozin, amelyek egy felvillanás után eltu"nnek. Az mplayer
> consol message (lásd RTFCM :-) nem ír ki semmi különsöet.
>
> IRQ probléma lehet? (2.6.5 kernel, mgag550 chipset, XFree 4.3.x, "-vo xmga")

nem, beleirnak 1mas memoriajaba
RTFM
bar egyre inkabb felek RTFM-et irni, mert reg olvastam, es azota Diegoek
folyamatosan atirkaljak ill kitorolgetnek, rewordingelnek benne...
szal lehet mar reg a xine-rol szol, nem is az mplayerrol :)

A'rpi / MPlayer, Astral & ESP-team

--
PyMaViS - my answer to worm storm - http://mplayerhq.hu/~arpi/pymavis/