[Mplayer-felhasznalok] Vetelytars?

Veres Imre six at freemail.hu
Sat Jul 3 13:18:06 CEST 2004

Nem akarok az mplayer felhasznaloknak ellenreklamot csinalni, de
talaltam egy lejatszot, amely szinten crossplatform es eleg
nagytudasunak tunik, akar az mplayer-rel is vetekedhet. Nem probaltam
meg ki, de el tudom kepzelni, hogy nehany embernek jol johet - akinek
van kedve, probalja ki! Egy egeszseges versenyhelyzet csak javithat
mindket programon. Ami miatt engem erdekel, az a DVD menu es a menet
kozben valtogatható stream kezeles, na meg megnezem, hogy mennyire jol
tud MPEG2-t tomoriteni...

http://www.videolan.org/vlc/

Letoltheto szamos Linux változathoz, es tamogatott a Windows, MacOS,
*BSD, Solaris, QNX. A projekt GNU GPL.

S.