[Mplayer-felhasznalok] divx2svcd-0.4.6

temajom at axelero.hu temajom at axelero.hu
Wed Jan 14 11:55:38 CET 2004

Gábor Lénárt <lgb at lgb.hu> wrote:

> Az lehet, de ez a fajta stilus, hogy egy idezojel az egyik
sorban aztan
> valahol a masikban szerintem is hulyeseg, itt a 3-as
szerianak van igaza.
> Persze masban talan nem, a 3-as sorozat teny hogy nem
annyira kiforrott, de
> ha ilyenrol van szo mint itt, akkor erre kene hallgatni,
mert ezt nem fogja
> tamogatni valszeg a 23-as sorozat se mondjuk 100 ev mulva ;-)

nemtom, csak annyi, hogy a tcmplex-pantjeltjet a
kitomorited, akkor
make;make install es fenn is van a 2.95tel,

a 3assel meg le se fordul. mindenki azt hasznal amit akar...

udv

---
      __________     VMiklos / EuntiX & EL Team
  ____/__/___|___\__. E-mail: mainroot at freemail dot hu
O__O  _ |   |   _  |  Homepage: http://www.vmiklos.tk
'--`-(_)'---'--(_)-'  gpg --keyserver hkp://pgp.mit.edu
--recv-keys 03915096