[Mplayer-felhasznalok] divx2svcd-0.4.6

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Wed Jan 14 10:32:36 CET 2004

On Wed, Jan 14, 2004 at 06:15:43AM +0100, VMiklos wrote:

> nem az kell neked, hanem egy tisztesseges gcc. nemtom mit hasznalsz, de
> jo lenne feltenni egy 2.95.3-at vagy 2.95.4-et
>
> egyebkent is sok bajod lesz a 3-as szeriaval

Az lehet, de ez a fajta stilus, hogy egy idezojel az egyik sorban aztan
valahol a masikban szerintem is hulyeseg, itt a 3-as szerianak van igaza.
Persze masban talan nem, a 3-as sorozat teny hogy nem annyira kiforrott, de
ha ilyenrol van szo mint itt, akkor erre kene hallgatni, mert ezt nem fogja
tamogatni valszeg a 23-as sorozat se mondjuk 100 ev mulva ;-)

- Gábor (larta'H)