[Mplayer-felhasznalok] xvid codec problema

Kercso Jozsef jozsefke at freemail.hu
Tue Jan 6 10:11:14 CET 2004

Haho!
  Kiprobaltam, amit irtal, de a problema megmaradt. Ami engem igazabol
aggaszt, az az, hogy az xvid.h-ban egyaltalan nincs xvid_global()
fuggveny. Marpedig a masodik tesztprogramban ezt a fuggvenyt probalja
hasznalni. Mivel az xvid.h mas header filet nem include-ol, szerintem
itt hiba van a configure-ban.

A tesztprogram es az eredmeny meg egyszer:

#include <xvid.h>
int main(void) { xvid_global(0, 0, 0, 0); return 0; }

cc     /tmp/mplayer-conf-18081-4755.c -o /tmp/mplayer-conf-22185-4755.o -I/usr/local/include -L/usr/local/lib -lxvidcore -lm
/tmp/cc7bo2Sr.o(.text+0xf): In function `main':
: undefined reference to `xvid_global'

joco