[Mplayer-felhasznalok] xvid codec problema

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Tue Jan 6 07:26:27 CET 2004

Haliho! Kercso Jozsef "jomunkasember" User,  Jan 5-n irtad ezt a cuccot:

Szerintem kimaradt az ldconfig...
Nalam ott volt a gond, hogy meg a regi, --with-xvidcore vagy hasonloval
probalkoztam, mire par proba utan utan rajottem, hogy megvaltozott.
Ha bemasoltad, futtasd le az ldconfig-ot.

#Haho!
#   A tegnap, mikozben ujraforditottam az mplayert cvs-bol arra lettem
#figyelmes, hogy az xvid codecet nem talalja a configure script.
#Le is toltottem az xvid honlapjarol a legfrissebb a source-ot, leforditottam,
#installaltam (libxvidcore.a es libxvidcore.so.3.0 az /usr/local/lib - be,
#xvid.h az /usr/local/include - ba), majd ujrainditottam a configure scriptet
#az  --with-xvidlibdir=/usr/local/lib  --with-xvidincdir=/usr/local/include
#opciokkal. Sajnos most sem talalta meg az xvid codecet.

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt
WEB: http://celtic.no-ip.org         Alapmuvek: http://esr.fsf.hu