[Mplayer-felhasznalok] 5.1 hang

Zana Janos jzana at omega.kee.hu
Tue Feb 24 13:56:03 CET 2004

On Friday 13 February 2004 08.12, jzana at omega.kee.hu wrote:
 > vd_lcl.c:222: `Z_NO_COMPRESSION' undeclared (first use in this function)
 > vd_lcl.c:222: (Each undeclared identifier is reported only once
 > vd_lcl.c:222: for each function it appears in.)
 > vd_lcl.c:222: `Z_BEST_COMPRESSION' undeclared (first use in this
function)
 > make[1]: *** [vd_lcl.o] Error 1
 > make[1]: Leaving directory `/g/usr/src/MPlayer-1.0pre3/libmpcodecs'
 > make: *** [libmpcodecs/libmpcodecs.a] Error 2
Nekem ez valami Compression library hianynak tunik.
Zlib meg ilyenek vannak?
ZsoL
- --
Köszönöm; ez volt. Most már csak azt nem értem, hogy miért fordult le
nekem tavaly...
A zlib1g-dev után még további három development csomagot kellett
felraknom, hogy leforduljon. Az előző mplayer (gmplayer) prímán ment
ezek nélkül (lefordult, make install, run).
Mégegyszer kösz. Üdv, János