[Mplayer-felhasznalok] PCM beragadt, nincs kep:((

Ligetvári Sándor batyu at vehok.vein.hu
Tue Feb 24 11:50:37 CET 2004

Hi!

Ez teccik :-)
> Az eddig jol mukodo mplayer egyszerre csak nem akar mukodni.
Tiszta vindozer magic :-))))
Ilyesmibe en is belefutottam. Persze itt nem a nem mukodesrol van szo, inkabb nem megfelelo mukodesrol.
Bar ha jol emlexem nincs tuldokumentalva, de azert nem volt nehez rajonni,
hogy a gui kulon tarolja a beallitasokat - ez a gui.conf file - es mindig az aktualis beallitasokat tarolja el.
Tehat ha pl. -ao <valami>-vel inditod a gmplayert vagy az mplayert, ha a gui=yes _egyebkent_obsoleted_ opcio
szerepel az mplayer.conf-ban, legkozelebb is evvel fog menni. Ket dolgot tehetsz:
-kiszeded a gui=yes-t a configbol es helyette a gmplayert hasznalod lejatszasra,
mplayert meg külön parameterezheted, ha kell. Konvertalasra, audiodumpra meg ne hasznalj gmplayert.
-Tovabbra is csak gmplayert hasznalsz, es a beallitasokban varialsz mindig, vagy a gui.conf-ot szerkeszted mindig,
ha valtani akarsz kimenetet.
Gondolom nem csak nekem tunik esszerubbnek az elso...
Azt meg tistazzuk egy eletre, alltalaban a programok spontan nem hulyulnek meg.
Ez rendszerint user error. Legfeljebb nem tudod mit b*sztal el.
 Csa!

Batyu'