[Mplayer-felhasznalok] PCM beragadt, nincs kep:((

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Fri Feb 20 22:06:14 CET 2004

Haliho! Steve Varadi "jomunkasember" User,  Feb 21-n irtad ezt a cuccot:

>Az eddig jol mukodo mplayer egyszerre csak nem akar mukodni. Azt tortent, hogy
>szukseg volt egy .rm fajlbol wav-at csinalni. Szepen meg is csinalta az
>mplayer -ao pcm 2004-02-05-p21.rm parancsra keszitett egy audiodump.wav fajt.
>
>Most viszont azota hiaba inditom el aka'r az mplayer-t aka'r a gmpayert, CSAK
>az audiodump.wav fajlt kesziti el az adott filmbol, es nem jeleniti meg a
>kepet. Csak a ke'k kepernyo latszik a gmplayer eseten es ha mplayer-t
>inidtom, akkor meg a fekete kepernyo latszik csak. Termeszetesen ugy kell
> [...]

Lehet, hogy hulyeseget mondok, de sztem a -vo null nemigazan megfelelo
videokimenet egy filmnek...

Nalam mondjuk (nVidia MX440) a cvidix abszolute nem megy, de az xvidix
csinal igen erdekes dolgot: kb. a harmadik film megnezesenel elszallt,
nagy zold kepernyo (vagy ablak, attol fugg, -fs van-e), aztan
total ki kellett kapcsolnom a gepet, hoyg helyrejojjon.
(Szoval, a 220V-bol is ki kellett huznom).
Azota inkabb xv-t hasznalok, X-en nekem az a legjobb.

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt
WEB: http://celtic.no-ip.org         Alapmuvek: http://esr.fsf.hu