[Mplayer-felhasznalok] Grabbelés TV-tunerről mencoderrel (nem igazán megy)

Balatoni Denes pnis at coder.hu
Wed Feb 18 23:39:04 CET 2004

Udv!

Nekem ilyen akkor volt amikor monoban vett fel stereo helyett vagy forditva
(mar nem emlekszem). Mindenesetre a forcechan=1:audiorate=44100 opciokat azt
hiszem emiatt hasznalom.

udv
Denes

2004. február 18. 15.21-kor Holló Szabolcs ezekkel a bolcs gondolatokkal
ajandekozott meg:

--
- Use the Source Luke ! -