[Mplayer-felhasznalok] Grabbelés TV-tunerről mencoderrel (nem igazán megy)

Holló Szabolcs hollo.szabolcs at qwerty.hu
Wed Feb 18 15:21:20 CET 2004

Hi!

Következő problémám van: ha tv tunerről  veszek fel, akkor a felvételem  lejátszásnál iszonyú lassú lesz ( a kép is és a hang is), kb a fele v. 1/3-a az eredetinek. Ha csak képet veszek fel hang nélül (-nosound), akkor kifogástalan, ha kihúzom a line-inből a tuner hangvezetékét, akkor ugye nincs jel, fel is veszi a képet (meg a hangkártyám zaját), de ugyan olyan lassú, mikor visszanézem.Ha azt írom hogy: -ovc copy, -avc copy akkor is ugyanez a helyet.
Nem, nem a gépem rossz, mert xawtv-vel kifogástalanul fel tudok venni.És a procim se kevés, mert minimális a procihasználat felvételnél (1300MHz Duron).
Igen, láma vagyok, mert nem tudom megoldani a problémámat.Viszont végigolvastam a man-t, a doksit és erről sehol nincs szó. Lehet, hogy valahogy szinkronizálni szeretné a hanghoz a képet és ez nem sikerül neki?? De akkor hogy tudnám ezt kikapcsolni???

Kérlek segítsetek, mert ez az egyetlen általam ismert épkézláb program ( lehet, hogy a xawtv megy de a  kép minősége messze nem olyan, mint amit mencoder csinál)és tök jó lenne ha működne.

Köszönettel,
Szab