[Mplayer-felhasznalok] telepitesi gond

Brunaczky Balazs bbalazs at chello.hu
Sat Feb 14 08:11:28 CET 2004

On Friday 13 February 2004 14:16, Steve Varadi wrote:
> A config.log-ban minden ok egészen a gtk version kereséséig.
> Checking for gtk version ...
> Error: The GUI requires GTK devel packages (which were not
> found).

a'csi-a'csi. ne ugyanazt nezd a config.log-ban amit a configure
is kiir :-) keress valami olyasmit, hogy *gtk*.h-t nem talalja a
fordito. vagy: -l*gtk* kapcsolo ismeretlen. utobbi esetben a gtk
library-kat nem talalja(nem tom van-e ilyen hasznalat az
mplayer-ben, de hatha).
ha nagyon nem megy, kuld el privatban a config.logot, megprobalok
vmit kihamozni belole :-)

> Tehát a kérdés az, hogy ha kihagyom ezeket:
> libdivxdecore.so.0
> libdivxencore.so.0
> libmp3lame.so.0
> libtheora.so.0
> libxvidcore.so.4
> akkor még menni kell neki? vagy csak egy kicsit "bicegni" fog?

sztem mennie kell neki, de nem ezzel van a gond, hanem a
--enable-gui kapcsoloval. tudtommal csak ehhez kell gtk.

bbalazs
--
Brunaczky Balazs <bbalazs at chello.hu>
PK: http://winnie.flatlinedeko.hu/pgp/bbalazs_chello_hu.asc