[Mplayer-felhasznalok] alsa gondok gui alatt

Ligetvári Sándor batyu at vehok.vein.hu
Thu Feb 12 12:59:41 CET 2004

Hi!

Január 8 után tegnap frissitettem cvs-t. Az új verzióval a gondom a következő:
Ha konzolból futtatom az mplayert, minden ok, viszont ha gui-val, a következő
üzenetet írja konzolba folyamatosan:

ALSA lib control.c:654:(snd_ctl_open_noupdate) Invalid CTL
alsa-control: mixer attach  error: No such file or directory

és nem tudok hangerőt változtatni. Az alsát frissítettem a legutolsóra, de frissítés előtt is ezt csinálta.
Mit nem állítottam be, vagy ez bug? Ha bug, reportoljam?
Egy másik gond: van nálam egy dvd, amit eddig semmivel nem bírtam lejátszani, mplayerrel sem.
Viszont miután telepítettem a libdvdcss-t, megy szépen videolan-nal meg xine-vel is.
A frissítés után most az mplayerrel is megy, de csak konzolból, ha gui-val a lemez megnyitását választom,
nem indul a lejátszás, és ha bármit próbálok, sig11-el elszáll. Nem tudom köze van-e az előzőhöz...
Mit tegyek, vob-ot nem biztos hogy tudok feltölteni, ha bugreporthoz kell.
Még annyit talán, hogy a lemezen baromi sok és eltérő felbontású fejezet van (oroszlánkirály extra edition :-)) )

Csa!

Batyu'