[Mplayer-felhasznalok] 5.1 hang

jzana at omega.kee.hu jzana at omega.kee.hu
Sun Feb 8 22:12:57 CET 2004

Volt: mencoder -dvd 4 -vobsubout subtitles -vobsuboutindex 0 -sid 0 -ovc
lavc -lavcopts  vcodec=mpeg4 -oac copy  -o bello4.avi

A jelek szerint benne van at eredeti hang: Audio dekóder meghívása:
[liba52] AC3 decoding with liba52 Using SSE optimized IMDCT transform Key
AC3: 5.1 (3f+2r+lfe)  48000 Hz  448,0 kbit/s
--------------------

Viszont nincd benne felirat, és szeretnék VCD-t csinálni belőte. Kérdés:
mi marad az 5.1-ből (mert a mecvcd kétcsatornás szteteót csinált belőle)

Vajjon az ebből készülő  VCD (SVCD) felismeri az 5.11 csatornát?
És hogyan varázsoljam bele az aláírást?

A subrip és a része nem fordul len, és ezért nem szeteném teljesen
lefordytani az mplayert. Azt írtátok: "ezt kell felismertetni gocr-rel".
Hát az sincs. Hogyan tovább?

Próbára megcsináltam menvcvd-vel az elejét. Kifogástalan! Most az az
ötletem támadt, hogy mencvcd bello -dvd 4 -sid 0 -cdsize 834 -w
parancsba beírom, hogy cdsize 1300
Lehet-e, hogy ezt vcd formában fogja kiírni DVD-re? Vagy akár SVCD-ben?

Üdv, János

fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4 22 54 B6 1E E5 53 FF A8 - - - Good
rest to all that keep the Jungle Law!  (Kipling)  - - -