[Mplayer-felhasznalok] ATI 3D Rage IIC AGP

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Feb 5 00:08:18 CET 2004

Hi,

>   Eddig en is folfogtam, de mennyi kene neki!? ATI All In Wonder Pro (mach64)
> 4Mb -vel kezdtem, majd beloktem meg egy kicsit, lett 8Mb. Mivel ez sem volt
> eleg osszeguberaltam egy 8Mb modult, de 12Mb sem eleg neki. Sajnos nem
> talalok nagyobb modult :o(

kerdes h az X tud-e errol? :)

>   Szoval lehet hogy nagyon OFF, de lokj meg 1 sorral, mivel tomi tele a
> vidmemot hogy ennyire szuk a papucsa?

elvileg 7mb mar mindenre eleg, nekem 4-el van gond neha, mert pl.
1024x768x32bpp eleve megesz 3 megat, 1 mega meg keves a 720x576*12*2/8-ra

amugy X szeret offscreen memoriat is zabalni, foleg ha fut pl. mozilla,
kde vagy valami ami sok pixmap cachet vagy sokfele fontot hasznal.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu