[Mplayer-felhasznalok] ATI 3D Rage IIC AGP

Suity Zsolt suich at hotpop.com
Wed Feb 4 22:13:12 CET 2004

On Tuesday 03 February 2004 23:20, Arpi wrote:
> Hi,

> keves a videoram hozza
> illetve az X tul sokat zabal fel belole es keves marad xv-re

  Eddig en is folfogtam, de mennyi kene neki!? ATI All In Wonder Pro (mach64)
4Mb -vel kezdtem, majd beloktem meg egy kicsit, lett 8Mb. Mivel ez sem volt
eleg osszeguberaltam egy 8Mb modult, de 12Mb sem eleg neki. Sajnos nem
talalok nagyobb modult :o(
  Szoval lehet hogy nagyon OFF, de lokj meg 1 sorral, mivel tomi tele a
vidmemot hogy ennyire szuk a papucsa?

--

Sincerely,
        Suich