[Mplayer-felhasznalok] (no subject)

Skip argay21 at westel900.net
Wed Feb 4 00:35:34 CET 2004

On Tue, Feb 03, 2004 at 03:58:34PM +0100, sparco8277 wrote:

> Én még csak most kezdtem használni linuxot, s még nem sok
> fogalmam van róla. Szeretném megtudni hogy hogyan lehet dvd-t
> rippelni. Megnéztem azt Mplayer man-ját, de ez nekem még túl
> bonyolúlt. Kérlek segíts!

dvd::rip + transcode

Csilivili, kattingatos. Van eloreforgatott .deb-ben is!
Ha mencoder, akkor pedig a doksiban ekes magyar nyelven le van irva a
tobb menetes enkodolas, felesleges ide bemasolni!
--
Udv: Skip

NAUI Instructor #36774  ---  Dive Safety Through Education
    Búvártanfolyamok kezdőtől a merülésvezetői szintig