[Mplayer-felhasznalok] mencoder/mplayer hálózaton át

Fisher fisher at fisher.hu
Tue Feb 3 20:35:03 CET 2004

Üdv mindenki,

Olyat szeretnék csinálni, hogy egy tunerkártya képét és hangját áthozom
egy másik gépről. Mivel a sávszélesség limitált, gondoltam, hogy
mencoderrel csinálok egy mpeg outputot, amit a másik gépről lejátszok. A
mencodert nem tudom hogy lehet rávenni, hogy az mpeg-et a standard
outputra írja, ezért próbáltam fifo-ba írni, ami szintén nem ment. Mi
egyebet lehetne tenni?
Esetleg mivel lehetne ilyen dolgot megvalósítani?

Kösz,
Fisher