[Mplayer-felhasznalok] MatroxG550 + mga_vid + 2.6.8-rc3 kernel

Haller Jozsef haller at freemail.hu
Mon Aug 16 22:49:55 CEST 2004

Egy kicsit skrizo, de ellevelezgetek magammal ...

On Mon, 16 Aug 2004 at 21:28, Haller Jozsef <haller at freemail.hu> wrote:

> Hatha valakit erint rajtam kivul: jelenleg meg nincs kesz az mga_vid a
> 2.6.x kernelek ala. (lasd:
> http://www.mplayerhq.hu/pipermail/mplayer-dev-eng/2004-August/027776.html)
>
> Ezen informacioert koszonet VMiklos-nak.
>
> Jelenlegi megoldas a http://www.linuxops.net/~pw/mga_vid/ cimrol
> letoltheto patch, de ebben az esetben felejtos az SMP kernel.

Szoval nem kell lemondani a 2.6.x kernel, SMP es mga_vid harmasrol.

Idezet mb-tol:
"Hát nekem 2.6.6-os kernellel remekül működik az mga-vid.
Debian alatt:
Code:
apt-get install mga-vid-source

aztán kicsomagolod a /usr/src-ben levő tar.gz fájlt, belépsz a kernel
forrásba, és bevágod, hogy
Code:
make-kpkg modules-image

persze ha felraktad a kernel-package nevű csomagot.
Aztán a /usr/src-ben lévő mga-vid....deb csomagot felszórod (dpkg -i
mga-vid...). Ha ezzel is megvagy, akkor a
/usr/share/doc/mga-vid-source/README.Debian alapján legyártod a device-t
betöltöd az mga_vid modulet (modprobe mga_vid) és megy frankón."

bovebben:
http://www.hup.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=26117#26117

Bye, Fifi

--
`` Peace cannot be kept by force
   It can only be achieved by understanding '' A.E.