[Mplayer-felhasznalok] MatroxG550 + mga_vid + 2.6.8-rc3 kernel

Haller Jozsef haller at freemail.hu
Mon Aug 16 21:28:53 CEST 2004

On Fri, 13 Aug 2004 at 15:07, Haller Jozsef <haller at freemail.hu> wrote:

> Fentiek miatt kenyszerulok a 2.6-os kernel hasznalatara, de ott nem
> sikerul leforditanom a mga_vid drivert MatroxG550 kartyamhoz :(

Hatha valakit erint rajtam kivul: jelenleg meg nincs kesz az mga_vid a
2.6.x kernelek ala. (lasd:
http://www.mplayerhq.hu/pipermail/mplayer-dev-eng/2004-August/027776.html)

Ezen informacioert koszonet VMiklos-nak.

Jelenlegi megoldas a http://www.linuxops.net/~pw/mga_vid/ cimrol
letoltheto patch, de ebben az esetben felejtos az SMP kernel.

Jobb, mint a semmi es elvezhetem a Matrox kartyam szep kepet 2.6 kernel
alatt is ;)

Bye, Fifi

--
`` Peace cannot be kept by force
   It can only be achieved by understanding '' A.E.