[Mplayer-felhasznalok] [OFF] Idozito.

Toth Csaba tocsa at inf.bme.hu
Wed Nov 26 14:57:37 CET 2003

Hi!

On Wed, 26 Nov 2003, Tibor Gemes wrote:

> Ezt elszamoltad, mivel <15W a suspend eseten a teljesitmenyfelvetel,
> afaik

Igen de monitor is vesz fel 5W-10W-ot, _plusszban_ a gep is. Es van teszem
azt 3 db gep, egyik a gateway, masik ketton nyomulnak a userek. Akkor az
60W. Meg allandoan mennek a kis 9V-os telefon tolto trafocskak, amik
szinten darabonkent 5 wattocskakat fogyasztanak. Es igy szepen osszejon a
cucc.

Meg egy erdekes dolog: ha nincs bekapcsolva a gep, akkor biztosan nem
tortenhet hiba esemeny. Pl. sok szamgep tap nagyon jo hatasfoku, de
lekapcsolt allapotban megsi sokat disszipal, es ilyenkor nem megya
ventije. Tobb Coolink taprol is hallottam ilyet, eggyel taapsztaltam si
(400-as sorozatbol). Es bizony ilyenkor a legjobb, ha lekapcsolod a
halozati feszt es kesz.

Udv!

--

tocsa