[Mplayer-felhasznalok] [OFF] Idozito.

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Wed Nov 26 11:47:38 CET 2003

On Wed, Nov 26, 2003 at 11:38:18AM +0100, Attila wrote:
> Van benne modem wakeup opcio (ez kell is a dologhoz),
> de a kerdes nem erre vonatkozott.
> Kikapcsolt gepet szeretnek bekapcsolni elore
> beallitott idopontokban (ehhez keresek eszkozt).

Pedig az en gepem pl tudja, mar nem emlexem, de vhogy 1szer sikerult
osszehozni Linux alatta, hogy XY idopontban kapcsoljon csak be szepen.
Bar ez nem tudom mennyire altalanos, de vegulis logikus ha egy ATX
tapos gep pl be tud kapcsolni olyan esemenyekre mint LAN-on ilyen/olyan
forgalom, meg soros port, akkor bekapcsolhatna RTC alarm signal-ra is,
az RTC meg ugyis kap aramot sajat aksijarol ...

- Gábor (larta'H)