[Mplayer-felhasznalok] felvetel indul

Tóth Attila tilla at cre-active.hu
Sun Mar 16 17:48:00 CET 2003

Szia!

Janos.Zana at elfiz2.kee.hu wrote:
> 4. a film őrrégi videóval készült, amikor még Magyarországon ritkaság volt
> a VHS. Pokoli rossz minőségű. A VHS rendszert úgy tervezték meg, hogy
> másolhatalan legyen. Na, próbáljam meg másolni?!
> 5. tehát megpróbáltam számítógépre vinni. Az eredményt tudjátok.
>
> 6. Ha nem hangsúlyoztam volna, most mégegyszer: a film BESZEREZHETETLEN.
> "Magánban" szívesen megírom, hátha nektek megvan.

Tudom ez se biztos hogy beszerezhető, de probáld meg:
Próbálj meg olyan videot szerezni, kölcsönkérni, lopni, venni, stb.
amelyen van egy olyan bűvös szó hogy : TBC. Van ilyen ketyere
külön is, de iszonyú drága. Ez nem más min a Time Base Correction. Ez kell
neked. Ha sehogy sem tudsz ilyet, akkor javaslom keress olyan ismerőst,
aki kábelTV fejállomáson ismerős, kazettás adásokat CSAK ilyen magnóval
szokták leadni. (Nekem is van).
De - tudom ez nem a reklám helye - van nekem egy eladó Panasonic FS200-as
SVHS magnóm fejhibás, de van hozzá két darab nem új, de használható fej.

Tilla