[Mplayer-felhasznalok] felvetel indul

Janos.Zana at elfiz2.kee.hu Janos.Zana at elfiz2.kee.hu
Sun Mar 16 17:43:37 CET 2003

On 16 March, mplayer-felhasznalok-bounces at mplayerhq.hu wrote:

>a fenntiekbol, hogy amivel te kuzdessz, az egy 10 eves felvetel, melynek a
>szinkronja mar minden bizonnyal iszonyatosan rossz.

Felvettem a teljes filmet (persze, fekete-fehér lett, vagy inkább
színzajos). Azért az egészet, hogy végre megtudjam: lehet-e jó szinkronú
felvételt csinálni. A szinkronhiba kinagyítódik a film végére.

Eredmény: a Windowsos felvétel szinkronja borzalmas. A mencoderrel készül
felvétel szájszinkronja végig megvan!!!
Sajnos, néha két-három másodpercre megszakad a hang. Tehát nem a képet
dobálja el, hanem a hangot. (Gondolom én.)

Van egy másféle szinkron-jellegű hiba: Árpi azt írta egyszer, hogy a VHS
felvételek sebességingadozása szörnyű; ne csináljak VHS-ről felvételt.
Üdv, János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -