[Mplayer-felhasznalok] Szinkron

Janos.Zana at elfiz2.kee.hu Janos.Zana at elfiz2.kee.hu
Sat Mar 15 13:46:49 CET 2003

On 15 March, mplayer-felhasznalok-bounces at mplayerhq.hu wrote:

>Sokat szívtam vele én is, mivel a filmjeimet én is asztali lejátszóban
>használnám...
A legis-legolcsóbb: Dimarsonom van.

> mencvcd harryp2 -w -vnorm n -vfr 1 -sub harry2.srt cdsize=833 harry02.avi
NTSC?

>Tesztelésre meg ezt javaslom:
> mencvcd harryp2  harry02.avi -frames 3000(vagy 5000)
>utána írd ki újrairhatóra és próbáld ki...

A szinkronhibák a végére nőnek legnagyobbra. Látom-e akkor is őket, ha a
film végéből csinálok egy ilyen kivágást?
Üdv	 	 	 	 		 János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -