[Mplayer-felhasznalok] Szinkron

Tóth Attila tilla at cre-active.hu
Sat Mar 15 12:19:54 CET 2003

Üdv!

Janos.Zana at elfiz2.kee.hu wrote:
> A film eredetileg 23,976 fps. mencoderrel leszedtem a kép széleit, hogy
> elférjen a TV képernyőjén. Utána:
> mencvcd harryp2 -w -vnorm pal -vfr 3 -sub harry2.srt cdsize=833 harry02.avi
>
> A film végén a hang már több, mint két percet késik a képhez képest.
> mit csináljak, hogy a 25fps filmmel szinkronban maradjonn a hang?

Sokat szívtam vele én is, mivel a filmjeimet én is asztali lejátszóban
használnám...
Aztán úgy döntöttem nem konvertálom át mert precízen, hiba nélkül nem lehet.
Hagyd úgy ahogy van:
 mencvcd harryp2 -w -vnorm n -vfr 1 -sub harry2.srt cdsize=833 harry02.avi
A legtöbb lejátszó így is lejátsza. Ha meg PC-n akarod nézni, akkor meg kár
vele bármit is csinálni...

Tesztelésre meg ezt javaslom:
 mencvcd harryp2 -w -vnorm n -vfr 1 -sub harry2.srt cdsize=833 harry02.avi -frames 3000(vagy 5000)
utána írd ki újrairhatóra és próbáld ki...

Tilla