[Mplayer-felhasznalok] DVD-lejátszás

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Mar 13 22:45:46 CET 2003

Hi,

> Azért néha egy kicsit tényleg jobb lenne, ha gondolkodnál, mielõtt írsz,

hat ezt inkabb en kellett volna mondjam neked...
hogy lehet ekkora baromsagot irni, hogy hatha a xine outputja segit...
vagy ehhez meg gondolkodtal is? :)

> .rpi. Akár ezen most meg is sértõdhetsz, ha már neked sikerült
> meglehetõsen lebunkózni engem.

valoban? finoman lehulyezni probaltalak, akkor mellement :(

komolyan csodalkozom, hogy hogy lehet ennyi baromsagot leirni/kerdezni, mint
ami az elmult hetekben megy ezen a listan, nem egy embertol.
es ez most nem nagykepuseg, ne mondja azt senki hogy mplayer fejlesztonek
kell lenni ahhoz hogy a doksit elolvassa vagy atgondolja mielott leir egy
akkora baromsagot amin 20 percig megy a :))))))))) irc-en miutan bepastolta
valaki...

tolem hiaba varja barki hogy felolvassak neki a doksibol, vagy
reprodukalhatatlan bugokkal szopjak amikor ezer mas dolgom is van, arrol nem
is beszelve, hogy nekem az egesz mplayer
1. hobby
2. volt
[nem, ez most nem az ms word automatikus sorszamozasa]

igen, mar tobb mint 1 honapja abbahagytam a fejlesztest (lasd angol dev
lista, az rc4 kiadasakor kuldott levelem + thread), es ebben komoly
resze volt nektek, usereknek is. ez egyben azt is jelenti, hogy felesleges
arra varni hogy en bugokat fixaljak. ebbol kovetkezoen bugreportolni ide
kb felesleges, mert rajtam es .so-n kivul nem tudok mas fejlesztorol ezen a
listan (Gabu doksit ir, nem kodol/bugfixel), a tobbiek nem birtak ilyen
sokaig, reg leiratkoztak.

azt fogom fixalni, ami nalam elojon, es zavar. es akkor amikor raerek es
kedvem lesz. ertheto?

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu
    "However, many people beg for its inclusion in Debian. Why?" - Gabucino
  "Because having new software in Debian is good." - Josselin Mouette
"Because having good software in Debian is new." - Gabucino