[Mplayer-felhasznalok] DVD-lejátszás

Kósa Lajos kosal at novonet.hu
Thu Mar 13 22:06:08 CET 2003

> hat bazz, nem gyenge arcok irogatnak erre a listara...
Hát, tudod, lehet, hogy gyenge arc vagyok, de mivel az mplayert nem én
írom, hanem te, talán bocsánatos bűn, hogy fogalmam sincs arról, hogy mi
segíthet és mi nem.

> amugy a valasz: nem.
> ami inkabb hasznos lehet, az a /etc/shadow kimenete, vagy egy screenshot
> arrol ahogy a windoz mediaplayer jatssza a videot. esetleg utobbi digitalis
> fenykepezogeppel, mert overlayrol ugyse lehet screenshot.
> na jo, lehet analog is, ha utana bescanneled. egye feen, eleg ha lerajzolod
> vazlatosan paintbrush-al.
Oké, add meg a faxszámodat, elfaxolom...

Azért néha egy kicsit tényleg jobb lenne, ha gondolkodnál, mielőtt írsz,
Árpi. Akár ezen most meg is sértődhetsz, ha már neked sikerült
meglehetősen lebunkózni engem.

Nem számít, úgy látszik, nálad ez a stílus. Kezdem megszokni.

Köszi a konstruktivitást. Mint programozó, továbbra is tisztelni foglak,
mint ember...
--
Any clod can have the facts, but having opinions is an art.
		-- Charles McCabe