[Mplayer-felhasznalok] dropping audio frame

Kósa Lajos kosal at novonet.hu
Wed Mar 12 15:41:04 CET 2003

> Advanced usernek igen :) Masoknak nem :( Peldaul RedHat "rendszergazda" jott
> nekem ide ilyen baromsagokkal ("RedHat nem tamogatja"). Mondtam neki, hogy
> beleforditod ocsem kernelbe, oszt jo van. Erre a valasz: de nincs olyan
> leforditott kernel rpm-ben ... Szal ezeknek olyan mint a winloose: csak ami
> rajta van installcd-n, ceges site-on stb az van, a "forditsuk le" dolog azt
> valami feketemagia-szertartasnak tekintik, amihez nem is akarnak meg
> veletlenul sem kozelebb kerulni ...
Megnyugtattál... Akkor ezek szerint az UHU is tudja, tessék mán egy
picinyt kernelt forgatni. Sőt. Tovább megyek. Nem is kell kernel. Tessék
megcsinálni a modult, modprobe-bal felpakolni, és máris ott csücsül a
cuccos a /dev/dsp-n.

Na, téma ezen része szerintem lezárva, mer' emmá nagyon nem mplayer...:)

Once, adv.:
	Enough.
		-- Ambrose Bierce, "The Devil's Dictionary"