[Mplayer-felhasznalok] dropping audio frame

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Wed Mar 12 15:36:04 CET 2003

On Wed, Mar 12, 2003 at 03:28:32PM +0100, Kósa Lajos wrote:
> Nézzetek tudatlannak, de ez létezik? Az OSS kernelszintű támogatás, mi az,
> hogy egy disztrib nem támogatja? Beforgatom a cuccost a kernelbe, vagy
> bepakolom modulba, aztán akkor az van, és kész. Nem?

Advanced usernek igen :) Masoknak nem :( Peldaul RedHat "rendszergazda" jott
nekem ide ilyen baromsagokkal ("RedHat nem tamogatja"). Mondtam neki, hogy
beleforditod ocsem kernelbe, oszt jo van. Erre a valasz: de nincs olyan
leforditott kernel rpm-ben ... Szal ezeknek olyan mint a winloose: csak ami
rajta van installcd-n, ceges site-on stb az van, a "forditsuk le" dolog azt
valami feketemagia-szertartasnak tekintik, amihez nem is akarnak meg
veletlenul sem kozelebb kerulni ...

- Gábor (larta'H)