Re[2]:[Mplayer-felhasznalok]Mencoder-esxvid-etnemlehetwin-enlejátszani!

Gabucino gabucino at mplayerhq.hu
Tue Mar 11 19:07:28 CET 2003

"Süle Sándor"  wrote:
>  A hibajelentésről meg annyit, hogy amit én hibának találok az nem
> feltétlenül az is.
Ez hiba, de a windoz media playerben!!! (tekintve hogy az mplayer lejatszik
minden XVID/AVI-dat) (nem, nem erdekel a magyarazat, tudom mit akarsz mondani)

Ugyhogy leszel szives feliratkozni a we_welcome_wmp_users at microsoft.com
levlistara, es ott felvetni apro-csepro problemaidat, koszonjuk.

Ja es itt az en 2 eurocentem: 2 esetben NEM szarom le a vindozon
lejatszhatosagot:
	a, olyan nonek lesz akivel kapcsolatot ohajtok letesiteni
	b, fizetnek erte

A b) nem biztos.

--
Gabucino