Re[2]:Re[2]:[Mplayer-felhasznalok]Mencoder-esxvid-etnemlehetwin-enlejátszani!

"Süle Sándor" ssanyi_2 at mailbox.hu
Tue Mar 11 16:01:54 CET 2003

Idézet Toth Csaba <tocsa at inf.bme.hu> leveléből

>Hi!

> Nyugi. A leveledben felteteles modban fogalmaztal csak.
> Sorry, de a sok user kozott, mer ilyen trivialis problemakra is gondol
> az
> ember.
>
> Probald meg felrakni minel frissebb xvid kodeket, talan az javit.
>
> Udv.

Próbáltam az utóbbi fél év összes windowsra írt xvid codec-ét, de
egyikkel se megy. A linuxra is kipróbáltam több elérhető csomagot, de
semmi sem változott, az mplayert is újrafordítottam, bár nem tudom, hogy
az xvid cseréje számít e neki.
 Csináltam tesztet, bárhogy van leszedve a dvd, vagy ha dvd-ről
tömörítek, akkor se lesz win-en lejátszható a film. Majd kipróbálom a
transcode-ot. Ha azzal se jó akkor valószínűleg az xvid-es csomag nem
oké.
 Az érzékeny lelkű olvasóktól elnézést kérek! Nem állt szándékomban
senkit megbántani, legkevésbé az általam (is) nagyrabecsült programozó
urakat, akiknek ezt a kiváló programot köszönhetjük. De ti is rendesen
le szoktátok húzni a hülye kérdéseinket és a kérdés feltevőit is. A
levlistában visszaolvasva legalábbis ezt tapasztaltam.
 A hibajelentésről meg annyit, hogy amit én hibának találok az nem
feltétlenül az is. Nem egy életbevágó problémáról van szó, csak kíváncsi
lettem volna, hogy más is tapasztalt e hasonló gondot. Amúgy se szoktam
xvid-et csinálni csak divx-et. Csak azért vetettem fel ezt a problémát,
hogy másoknak ne okozzon kellemetlenséget.

Üdv