Re[2]:Re[2]:[Mplayer-felhasznalok]Mencoder-es_xvid-et_nem_lehet_win-en_lej

"Süle Sándor" ssanyi_2 at mailbox.hu
Mon Mar 10 00:23:57 CET 2003

Idézet Arpi <arpi at thot.banki.hu> leveléből

>Hi,

> tökéletes,

Csak
> az
>
> gondolom az index hianyzik a filerol, csak nem tudod igy megfogalmazni
> :)
> az mas kerdes hogy miert hianyzik, mert nem kene neki, de hagyjuk,
> biztos
> megtelt a disk amikor kodoltad vagy akarmi.
>
> elvileg egy streamcopy mencoderrel eleg neki, a doksiban megtalalod mi
> az.
> 'fixing broken/badly-interleaved avi files with mencoder' vagy hasonlo
> cime.
>

> A'rpi / Astral & ESP-team

Ezen már rég túlvagyok! Csináltam streamcopy-t a mencoder-rel és
windowson a nandubbal is, de semmi sem változott. A nandub le is tudja
játszani az eredeti fájlokat is. Csak a mediaplayer nem tudja
lejátszani. Nem találja a hozzá való codec-et. Pedig a nandub
megtalálja! Megnéztem a fourcc-t is az is jó!