[Mplayer-felhasznalok] Mencoder-es_xvid-et_nem_lehet_win-en_lej

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Mar 9 23:41:24 CET 2003

Hi,

> Más xvid-et le tudok játszani, sõt a mencoder-rel készülteket is. Csak
> azt nem játssza le ami stdin-rõl lett kódolva! Amit dvd-rõl csinálok az
> oké!

gondolom az index hianyzik a filerol, csak nem tudod igy megfogalmazni :)
az mas kerdes hogy miert hianyzik, mert nem kene neki, de hagyjuk, biztos
megtelt a disk amikor kodoltad vagy akarmi.

elvileg egy streamcopy mencoderrel eleg neki, a doksiban megtalalod mi az.
'fixing broken/badly-interleaved avi files with mencoder' vagy hasonlo a cime.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu
    "However, many people beg for its inclusion in Debian. Why?" - Gabucino
  "Because having new software in Debian is good." - Josselin Mouette
"Because having good software in Debian is new." - Gabucino