[Mplayer-felhasznalok] mencoder, win audio codec

Nyilas Peter misi at ide.oda.hu
Sat Mar 8 00:35:32 CET 2003

On Fri, 7 Mar 2003, Tihanyi Attila wrote:

> Ha mp3-at rakok bele minden szep minden jo attol eltekintve, hogy
> win mediaplayer alatt meg sem nyikkan a file. Kiirja a file nevet es
> kesz...De massal windvd, koala player nagyon jo)
Szerintem (tenyleg huje vagyok am hozza) valami avi header reszt nem
szeret a winsuxx mediaplayer, ugyanis ha virtualdubbal audio/video direct
streamcopyt csinalok, utana muxik winsuxx mediaplayerrel is... ;)

kiveve, ha a DVD-rol -ao copy-val AC3-as hangot hozok at, akkor mar a
virtualdub sem tud rajta segiteni (legalabbis, amikor legutobb
probaltam... :)

Nem'tom, ezen lehet-e/erdemes-e valamit valtoztatni, velemenyem szerint