[Mplayer-felhasznalok] mencoder, win audio codec

Tihanyi Attila tihanyi at mailbox.hu
Fri Mar 7 23:51:01 CET 2003

> Sziasztok!

Szia

> A következő problémám van:
>
> Szépen mencoder készítek egy avi file-t linux alatt. Átviszem egy
win-es
> gépre és nincsen hozzá hang.

milyen hangot raksz bele? mp3 vagy az eredetit? Mibol csinalod az
avit? (dvd vcd egyeb file?)
(nekem ilyen akkor volt mikor egy mpg filebol csak copyztam az aviba.
Ha mp3-at rakok bele minden szep minden jo attol eltekintve, hogy
win mediaplayer alatt meg sem nyikkan a file. Kiirja a file nevet es
kesz...De massal windvd, koala player nagyon jo)

> A video codeceket értem, fel kell rakni őket, és az audio
codecek-et?

winre? vagy linuxra?

> Nincs valami leírás, hogy win alatt milyen audio és video codecek az
> elterjedtek? Nem találtam meg sem a doksiban, sem a levlista
archivumában.
mert a doksi es a levlista nem a "videozas pc-n" rol szol hanem az
Mplayer linuxos filmlejatszorol
ha nagyon raersz akkor indulj el a
http://www.fpscentral.hu/divxcentral/  http://www.doom9.net es a
http://dvdtodivx.fw.hu rol es olvass vegig mindent. ha nem akkor van
win ala ket varazsszo Nimo codec pack vagy ACE Mega codeck pack Ez
felrakja meg a jovo hetet is de vigyazz vele...

> Bocsi, ha túl egyszerűt kérdezek!
Egyszerut amit barhol meg tudsz nezni a neten, es a wines dolgok nem
igazan ide tartoznak...
(bar az en mp3 -as kerdesem utan amire Veres Imre valaszolt... :-)

> Köszi Mao
Szivesen  AttilA