[Mplayer-felhasznalok] Re: MEncoder + TV-tunerkartya

Skip argay21 at westel900.net
Fri Mar 7 20:19:36 CET 2003

On Fri, Mar 07, 2003 at 08:06:25PM +0100, Daxkobler Ákos wrote:
> Szvsz le van írva mi a bajom elég részletesen... Ha valami kimaradt volna

Szerintem nem, pl. milyen TV kartyad van? Ez ha jol lattam, egyik
levelben sem szerepel. Bar elegge szet van szorva ez a thread, igy meg
nehezen kovetheto. :(

> akkor szóljatok mit küldjek még. Kb. annyit tesz leírni azt, hogy még milyen
> infóra lenne szükség, mint azt, hogy olvasgass egy kicsit...

Pedig lehet, hogy a bttv doksi olvasasa segitene, ha tenyleg azzal van
a problemad. Milyen kernelt hasznalsz, milyen disztribet?
--
Udv: Skip

NAUI Instructor #36774  ---  Dive Safety Through Education
    Búvártanfolyamok kezdőtől a merülésvezetői szintig