[Mplayer-felhasznalok] Re: MEncoder + TV-tunerkartya

Daxkobler Ákos daxko at pannongsm.hu
Fri Mar 7 20:06:25 CET 2003

Gemes Tibor tib at biocon.bio.u-szeged.hu Fri Mar 7 19:28:28 CET 2003 wrote:

>Ha mégis szeretnéd linux alatt megoldani a problémádat, akkor egyrészt
>próbálj meg attól komolyabb hibajelentést adni, mint hogy nem működik,
>mert erre csak annyit lehet mondani, hogy nekem meg megy. És azt, hogy
>hogyan lehet rendes hibajelentést adni jól leírja a bugreport.html.
Első levelem, a probléma felvetésével:
http://mplayerhq.hu/pipermail/mplayer-felhasznalok/2003-March/004945.html
Szvsz le van írva mi a bajom elég részletesen... Ha valami kimaradt volna
akkor szóljatok mit küldjek még. Kb. annyit tesz leírni azt, hogy még milyen
infóra lenne szükség, mint azt, hogy olvasgass egy kicsit...

>Na ez már valami. Viszont ez nem mplayer probléma...
Az egész úgy ahogy van nem Mplayer probléma, hanem inkább (szerintem) a bttv
problémája, de én úgy gondoltam, hogy aki foglalkozik komolyabban az
mplayer/mencoderrel annak talán van valami lövése a problémához.

>Mit jelent az, hogy nem tudod elindítani a mencodert gdb-ből?
Ezt:

akos at debian:~$ gdb ./mencoder
GNU gdb 2002-04-01-cvs
Copyright 2002 Free Software Foundation, Inc.
GDB is free software, covered by the GNU General Public License, an
d you are
welcome to change it and/or distribute copies of it under certain c
onditions.
Type "show copying" to see the conditions.
There is absolutely no warranty for GDB.  Type "show warranty" for
details.
This GDB was configured as "i386-linux"..../mencoder: No such file
or directory.
(gdb) run -tv
on:driver=v4l:chanel=R6:width=384:height=288:norm=PAL:chanlist=europe-east:amode=0:audiorate=44100
-oac mp3lame -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4:vbitrate=1800:vhq -endpos
00:01:00 -lameopts vol=7:padding=1:br=112:vbr=3 -vop pp=lb -o demo.avi
Starting program:  -tv
[...]
No executable file specified.
Use the "file" or "exec-file" command.
(gdb)