[Mplayer-felhasznalok] Re: MEncoder + TV-tunerkartya

Gemes Tibor tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Fri Mar 7 19:28:28 CET 2003

2003-03-07, p keltezéssel Daxkobler Ákos ezt írta:

> Nekem sincs kedvem beidézni a korábbi leveleimet, de szvsz elég érthetően és
> világosan leírtam, hogy KIPRÓBÁLTAM amit korábban írtál és NEM MŰKÖDIK!

Nézd. Ez így nem fog menni neked. Ez nem így működik. Rakj fel windowst,
és hagyjad a linuxot a francba. És bocsánat, hogy segíteni próbálunk,
igazán nem akarunk tolakodónak tűnni, meg ilyenek, csak azt hittük, hogy
meg akarod oldani a problémát.

Ha mégis szeretnéd linux alatt megoldani a problémádat, akkor egyrészt
próbálj meg attól komolyabb hibajelentést adni, mint hogy nem működik,
mert erre csak annyit lehet mondani, hogy nekem meg megy. És azt, hogy
hogyan lehet rendes hibajelentést adni jól leírja a bugreport.html.

> is, újraforgattam az mplayert engedélyezve a hibakereső módot, viszont a
> mencodert nem tudom elindítani gdb-ből...

Na ez már valami. Viszont ez nem mplayer probléma...

Mit jelent az, hogy nem tudod elindítani a mencodert gdb-ből?

Tib