[Mplayer-felhasznalok] Re: MEncoder + TV-tunerkartya

Daxkobler Ákos daxko at pannongsm.hu
Fri Mar 7 17:57:07 CET 2003

On Thu Mar 6 15:54:23 CET 2003, Kosa Attila atkosa at shinwa.hu wrote:

>Most nincs kedvem beidezni az osszes levelemet, de tavaly szeptember
>ota minden honapban leirtam legalabb egyszer, hogy en hogyan veszek fel
>egy Pinnacle Studio PCTV Pro tv-kartyaval.
Nekem sincs kedvem beidézni a korábbi leveleimet, de szvsz elég érthetően és
világosan leírtam, hogy KIPRÓBÁLTAM amit korábban írtál és NEM MŰKÖDIK!

Ez itt a lényeg.

Valamint, ha végigolvastad volna az előző leveleimet, az is kiderül(t volna)
belőle, hogy nem kifejezetten az Mplayer/MEncoder -rel van gond, hanem
(szerintem) inkább a bttv modullal. Nem az a gondom, hogy nem tudok jó
minőségben/hanggal/sztereóban/stb. felvenni, hanem az, hogy egyáltalán nem
tudok semmit kezdeni vele, mivel megfagy a MEncoder a TV-kártya detektálása
közben. Más kódolást tudok csinálni vele, csak TV-ről nem...

>Ujra megkerdezem, hogy elolvastad a doksit? A bugreport.html-t is?
IGEN, újra leírom, elolvastam a doksit. IGEN, elolvastam a bugreport.html-t
is, újraforgattam az mplayert engedélyezve a hibakereső módot, viszont a
mencodert nem tudom elindítani gdb-ből...

Valami konstruktív ötleted (az olvassá_már_vazzeg -en kívül) van?

üdv
Ákos