[Mplayer-felhasznalok] DVD-lejátszás

Kósa Lajos kosal at novonet.hu
Wed Mar 5 21:16:58 CET 2003

Sziasztok,

A gondom a következő...

Tökéletesen működik az mplayer... Egy dolgot kivéve. Ha DVD-t játszom le
hanggal, akkor a hang kb. 15 másodpercet "siet" ahhoz képest, "ahol"
lennie kellene, továbbá egy bizonyos idő eltelte után közli velem az
mplayer, DEMUXER: túl sok videobájt a pufferben (4096 db). Ha hang nélkül
játszom le a DVD-t, akkor semmi ilyesmi gond nincs (persze úgy nem tudom,
hogy a hang el van-e csúszva :)). Minden egyéb (avi, vmw, qt, mpeg)
tökéletes. Próbáltam már 1-es és 2-es régiós DVD-vel, kódolttal,
kódolatlannal...

Rengeteg dolgot kipróbáltam már (delay, -vo xv, autosync...), és nem javul
a helyzet. Rengeteg doksit átolvastam már, és teljesen a végére értem,
úgyhogy nem tudom, hogy az RTFM-klasszikus most bejön-e.:) Persze ha
valaki súg, hogy még mit és hol, azt megköszönöm, de már igencsak
tanácstalan vagyok.

HW: PIII-800, 768 MB RAM, NVidia GeForce MX2/400 32 MB, ISA SB16, 12× Sony
DVD secondary masterként (mögötte van egy HP8100i író). A DVD DMA-módban,
az író SCSI-emulációval (nem tudom, van-e ez utóbbinak jelentősége).

SW: SuSE 8.1, saját magam fordította 2.4.20 kernel, RTC 1024 Hz-re állítva.
MPlayer dev-CVS-030303-22:15-3.2
CPU: Intel Celeron 2/Pentium III Coppermine,Geyserville (Family: 6,
Stepping: 10)
Detected cache-line size is 32 bytes
CPUflags:  MMX: 1 MMX2: 1 3DNow: 0 3DNow2: 0 SSE: 1 SSE2: 0
x86-os CPU - a következő kiterjesztések használata: MMX MMX2 SSE

NVidia-meghajtók forrásból (vagyis tgz-ből) feltéve. Video output: xv. FPS
800-900 között.

Mit kéne még mondanom?:)

Please help.

Üdv, L