[Mplayer-felhasznalok] Re: UNIX offtopic

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Tue Mar 4 20:51:20 CET 2003

On Tue, Mar 04, 2003 at 08:22:18PM +0100, Fisher wrote:

> Nemazért, de nem ezt írta. Amúgy meg minek? Amikor az init elindul már
> mountolt filerendszer van. Az init elindíthat egy adatbáziskezelo"t, ami

Es vajon mi alapjan lenne mountolva? Most nem akarom beidezni neked a
kernel forraskodjanak megfelelo reszletet, de nezz utana, ha nem hiszed:
a kernel bootolasanak utolso lepese az, hogy megprobalja elinditani az
init-et (ezt keresi egy par helyen, szepen latszik a forrasban). Szoval
akkor meg egyedul a / van mountolva, semmi mas...

Egyebkent az egesz elkepzeles nekem szoges ellentetben allonak latszik a
Unix hagyomanyaival. Es nem is tamogatnek egy ilyen elkepzelest, ha
beleszolhatnek a dologba.

> minden konfigot megadhat, csak szépen kell kérni. Utána az init meg
> lépegethet a runleveleken ahogy neki jólesik. Az egyetlen gond az, hogy

Ha nem talal /etc/inittab fajlt, akkor megall, es kezzel kell megadnod
neki a runlevelt.

--
		Udvozlettel
				    Zsiga