[Mplayer-felhasznalok] Re: UNIX offtopic

Fisher fisher at fisher.hu
Tue Mar 4 20:22:18 CET 2003

Kosa Attila wrote:

>Jol ertem, hogy szerinted semmilyen konfigfajlra nincs szukseg a
>rendszer elindulasahoz? Mert akkor nincs tovabb mirol beszelnunk...

Nemazért, de nem ezt írta. Amúgy meg minek? Amikor az init elindul már
mountolt filerendszer van. Az init elindíthat egy adatbáziskezelo"t, ami
minden konfigot megadhat, csak szépen kell kérni. Utána az init meg
lépegethet a runleveleken ahogy neki jólesik. Az egyetlen gond az, hogy
rémsok cuccot kellene átírni, de tulképp sok akadálya nincs. Szerintem.
És ezzel megszünet a rengeteg .-al kezdo"do" konfig file meg könyvtár az
userek home-jában is. Nem hülyeség ez.