[Mplayer-felhasznalok] Re: UNIX offtopic

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Tue Mar 4 16:53:58 CET 2003

Hali,

"John McKein" <grobs at freemail.c3.hu> írta 2003-03-04 16:49-kor:
> Mostanaban sokat olvastam ezeket a lapokat, es szamomra a `man read`,
> `man write` sokkal kenyelmesebbnek tunt. A `yelp` -pel tobb masodperc
> volt mire egyaltalan bejott a glibc info folap (p3 800MHz), es ott meg
> bogaraszhattam, hogy melyik menu melyik almenujeben van amit keresek. A
> bongeszes elonye, hogy neha olyanra bukkan az ember amit nem keresett,
> de nagyon jol jon.
Ha nem ragaszkodsz a grafikus felülethez, akkor tudom javasolni a pinfo-t.
BTW.:Ami info oldalakat eddig olvasgattam (m4, autoconf, stb.) nekem egész
jóknak tűntek.

Üdv:Gyur!
----------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]----------
PÁSZTOR György                                 e-mail: pasztor at fsn.hu