[Mplayer-felhasznalok] flip-flop

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Mon Mar 3 10:14:33 CET 2003

On Mon, Mar 03, 2003 at 10:03:01AM +0100, Janos.Zana at elfiz2.kee.hu wrote:

> Van, amihez hülye vagyok, van, amihez teljesen új. Az mplayert nemrégen
> kezdtem el használni, a cvs-t alig ismerem.
> FAQ: "cvs -d:pserver"
> Én eddig ezt úgy értelmeztem, hogy ne várjam a deb csomag frissítését,
> mert ez az mplayernél máshogy működik. Nem néztem utána, hogy mi az a cvs;
> elkezdtem használni. Ergo úgy értelmeztem az mplayer működését, hogy akár

Ennek semmi koze az mplayer mukodesehez.

> kétnaponta megnézem, hogy van-e frissítése, letöltöm, és fordítom; az
> mplayer meg figyeli, hogy hol jelent meg új forráskód.

Az mplayer a cvs-t hogyan (es miert) figyelne?

> Látom, ti előnyben részesítitek azt, hogy minden alkalommal csináljak
> magamnak DEB csomagot, és azt installáljam. Így van? Üdv, János

En ugyanugy a cvs-t hasznalom, mint a fentiek szerint te. Belepek a
konyvtaraba, cvs login, majd cvs update -dPC, majd a doksiban leirt
modon keszitek egy .deb csomagot belole, es dpkg -i-vel felteszem.

Most mar tenyleg kivancsi vagyok, hogy mit nem lehet ezen erteni?

--
		Udvozlettel
				    Zsiga