[Mplayer-felhasznalok] flip-flop

Janos.Zana at elfiz2.kee.hu Janos.Zana at elfiz2.kee.hu
Mon Mar 3 10:03:01 CET 2003

On 3 March, mplayer-felhasznalok-bounces at mplayerhq.hu wrote:

>Erre barmit valaszolnek, valoszinuleg megsertodnel, viszont megbantani
>meg nem all szandekomban. Ezert csak ennyit mondok: rtfm :) De hogy
>segitsek egy picit: grep fakeroot DOCS/Hungarian/*

Van, amihez hülye vagyok, van, amihez teljesen új. Az mplayert nemrégen
kezdtem el használni, a cvs-t alig ismerem.
FAQ: "cvs -d:pserver"
Én eddig ezt úgy értelmeztem, hogy ne várjam a deb csomag frissítését,
mert ez az mplayernél máshogy működik. Nem néztem utána, hogy mi az a cvs;
elkezdtem használni. Ergo úgy értelmeztem az mplayer működését, hogy akár
kétnaponta megnézem, hogy van-e frissítése, letöltöm, és fordítom; az
mplayer meg figyeli, hogy hol jelent meg új forráskód.
Látom, ti előnyben részesítitek azt, hogy minden alkalommal csináljak
magamnak DEB csomagot, és azt installáljam. Így van? Üdv, János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -